Tuesday, September 18, 2012

Useful English For All



  • Something like that - ဒါမ်ဳိးေပါ့
  • Nothing like that - ဒါမ်ဳိးမဟုတ္ဘူး
  • Leave it to me - ငါ့တာ၀န္ထားလုိက္
  • Why so soon? - ေလာလွခ်ည္လား
  • No need to hurry - ေလာဖုိ႔မလုိဘူးေလ
  • No need to worry - စုိးရိမ္ဖုိ႔လည္းမလုိဘူး
  • Mind your own business - ကုိယ့္အလုပ္ကုိယ္လုပ္
  • I am sorry; I beg your pardon - ေတာင္းပန္ပါတယ္
  • Work with heart and soul - စိတ္ေရာကုိယ္ပါလုပ္
  • Need anything? - ဘာအလုိရွိပါသလဲ
  • Just the same - အတူတူပါပဲ
  • What can I do for you? - ကြ်န္ေတာ္ဘာအကူအညီေပးရမလဲ
  • Not at all - ကိစၥမရွိဘူးရပါတယ္
  • What a pity! - သနားစရာပဲ
  • Don’t tease me! - ငါ့ကုိမစနဲ ့
  • Have the heart? - စိတ္ပါရဲ့လား
  • Would that be ok? - ဒါအဆင္ေၿပမွာလား
  • You mind me? - ငါ့ကုိစိတ္ဆုိးလား
  • Don’t mind me - ငါ့ကုိစိတ္မဆုိးပါနဲ
  • Coming with me? - ငါနဲအတူလုိက္မလား
  • What do you do? - ခင္ဗ်ားကဘာအလုပ္ လုပ္ပါသလဲ
  • Noisy talk! - ဆူလုိက္တာ
  • Can u get down a little? - နည္းနည္းေလွ်ာ့ပါအံုး
  • How sweet of you - တယ္ဟုတ္ပါလား
  • Just drop in - လမ္းႀကံဳရင္၀င္ပါ
  • Hurry up please - ၿမန္ၿမန္လုပ္
  • Will you join us? - ႀကံဳတုန္း၀င္စားသြားအံုးေလ
  • What a bother! - တယ္ရႈပ္တာပဲ
  • Let’s have a talk - စကားေၿပာႀကစုိ ့
  • No more work at present - ေလာေလာဆယ္အလုပ္မရွိဘူး
  • Most pleased - ႀကိဳက္သြားၿပီ
  • What line? - ဘယ္လမ္းကသြားမွာလဲ
  • Real smart - သိပ္ရႈိးက်တာပဲ
  • One thing to say - ေၿပာစရာစကားတစ္ခြန္းရွိတယ္
  • I’ll be off - ကြ်န္ေတာ္သြားေတာ့မယ္
  • What things? - ဘာေတြလဲ
  • What sort? - ဘာအမ်ဳိးအစားေတြလဲ
  • Just things - စုံလုိ ့ေပါ့
  • Fair price - ေဈးသင့္တယ္
  • Market price - ေပါက္ေဈးေလ
  • Profile beauty! - ေဘးေစာင္းႀကည့္ရင္လွတယ္
  • Attractive smile! - စဲြေဆာင္လုိက္တဲ့အၿပံဳး
  • Leave me alone - ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ေနပါရေစ
  • What about? - ဘာေတြေၿပာေနတာလဲ
  • Just gossip - အတင္းေၿပာေနၾကတာေလ
  • Up to you - မင္းသေဘာေပါ့/ပဲ
  • Need I tell you? - ေၿပာဖုိ႔လုိေသးသလား
  • I lost patient - စိတ္တုိလာၿပီ
  • I cannot stand - သည္းမခံႏိုင္ေတာ့ဘူး
  • Good-natured - စိတ္ေကာင္းရိွတယ္
  • Evil-minded - စိတ္ပုတ္ရွိတယ္
  • I can’t leave you - ငါမင္းကုိမခြဲႏိုင္ဘူး
  • Don’t leave me alone - ငါ့ကုိမခြဲသြားပါနဲ႔
  • When for? - ဘယ္ေတာ့လဲ
  • Without effort, no success - ႀကိဳးစားမႈမရွိရင္ ေအာင္ၿမင္မႈမရွိဘူး
  • What’s up? - ဘာလုပ္ေနတာလဲ။ဘာၿဖစ္ေနတာလဲ
  • Thank you for saying that - အခုလုိေၿပာတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
  • Dark curly hair! - ေကာင္လုိက္တဲ့ဆံပင္
  • Delicate skin! - ေကာင္းလုိက္တဲ့အသားအေရ
  • Keeping on hoping - ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ဆက္ထားပါ
  • What you mean? - ဘာဆုိလုိတာလဲ
  • Don’t care enough - ရက္စက္လုိက္တာ
  • Have courage - တရားနဲသာေၿဖ
  • Getting hurt - ထိခ်က္ကနာတယ္
  • Get any sleep? - အိပ္ေပ်ာ္ရဲ့လား
  • Let me treat - မင္းစားတာငါရွင္းမယ္
  • Dutch treat - ကုိယ္စားတာကုိယ္ရွင္း
  • Could u please repeat that? - ေနာက္တစ္ေခါက္ေလာက္ထပ္ေၿပာပါအံုး
  • Take it easy! - စိတ္သက္သက္သာသာထားပါ
  • Mind your own way - ကုိယ္လမ္းကုိယ္ေလွ်ာက္
  • I shall miss you - ငါမင္းကုိလြမ္းတယ္
  • Let me see - စဥ္းစားပါရေစ
  • Just a moment - ခဏေလး
  • Talk it out - အကုန္ေၿပာလုိက္ပါ
  • Aiming for what? - ဘာအတြက္ရည္ရြယ္တာလဲ
  • Familiar voice - ဒီအသံႀကားဖူးတယ္
  • Sooner or later - အေႏွးနဲအၿမန္ေပါ့
  • Any hardship? - ဘာၿခားနားေနလုိ႔လဲ
  • Narrow-minded - အၿမင္က်ဥ္းတယ္
  • Off you go - သြားေတာ့ေနာ္
  • What happened? - ဘာၿဖစ္ေနလဲ
  • Make ready - အသင့္ၿပင္ပါ
  • Nothing for nothing - အလုပ္မရွိအလုပ္ရွာတယ္
  • You enjoy it? - ဒါႀကိဳက္ရဲ့လား ။ စားလုိ႔ေကာင္းလာ
  • Don’t say like that - ဒီလုိမေၿပာရဘူးေလ
  • Have you a good time? - အားလပ္ခ်ိန္ရွိရဲ့လား
  • Pick me up - ငါ့ကုိလာေခၚပါ
  • Don’t darling me - လာမခြ်ဲေနနဲ႔
  • What’s your altitude? - မင္းသေဘာထားကဘယ္လုိလဲ
  • Any difference? - ဘာကြာလုိ႔လဲ
  • Well-cooked - ခ်က္တာေကာင္းတယ္
  • Well-played - ကစားတာေကာင္းတယ္
  • I know nothing about it - အဲ့ဒီအေႀကာင္းကြ်န္ေတာ္ဘာမွမသိဘူး
  • It’s hard to say - ေၿပာဖုိ႔ခက္တယ္
  • Getting hungry - ဆာလွၿပီ
  • Getting tired - ေမာလွၿပီ
  • I hope you don’t mind - မင္းစိတ္မဆုိးဘူးလုိ႔ငါေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္
  • It is none of you business - ဒါမင္းအလုပ္မဟုုတ္ဘူး
  • I have my reason - ကုိယ့္ေႀကာင္းနဲကုိယ္ေပါ့ေလ
  • That sound fine/great - သိပ္ေကာင္းတာေပါ့
  • You hear me? - ငါေၿပာတာႀကားရဲ့လာ
  • Make yourself at home - ကုိယ့္အိမ္လုိသေဘာထားပါ
  • Don’t talk too loudly - စကားက်ယ္က်ယ္မေၿပာနဲ႔
  • To Whom - ဘယ္သူ႔ဆီကိုလဲ
  • From whom - ဘယ္သူ႔ဆီကလဲ
  • Don’t find fault - အၿပစ္မရွာနဲ႔
  • Don’t deceive me - ငါ့ကုိမလွည့္ဖ်ားနဲ႔
  • You trust me? - ငါေၿပာတာယံုရဲ့လာ
  • Tell me another - မင္းေၿပာတာငါမယံုဘူး
  • A pretty clever idea - ေကာင္းလုိက္တဲ့စိတ္ကူး
  • This is nonsense - အဲ့ဒါအဓိပၸယ္မရိွဘူး
  • See u off - လုိက္ပုိ႔မယ္
  • Is that right? - အဲ့ဒါအမွန္ပဲလာ
  • Who told u that - အဲ့ဒါဘယ္သူေၿပာတာလဲ
  • A piece of cake - ဒါအေသးအဖဲြပါ
  • What are you laughing at? - ဘာကုိႀကည့္ၿပီးရယ္ေနတာလဲ
  • That’s out of question - ဒါအရွင္းႀကီးပဲေလ
  • Silly idea! - ေပါေႀကာင္ေႀကာင္စိတ္ကူး
  • Frankly please - ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေၿပာပါ
  • Easy and comfortable - သက္သက္သာသာရွိတယ္
  • Thank you for the lift - လုိက္ပုိ႔တဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
  • You can say yes to me - ငါေၿပာတာလက္ခံံရဲ့လား
  • I’ll be right back - ငါၿပန္လာခဲ့မယ္
  • I feel very much alone - အားငယ္မိ့တယ္
  • What’s puzzled you? - ဘာေတြစိတ္ရႈပ္ေနတာလဲ
  • You are suffering? - ခံစားေနရသလား
  • How lucky you are! - ကံေကာင္ပါေပ့/လုိက္တာ
  • How dare you are! - လုပ္ရက္ပါေပ့/လုိက္တာ
  • One way or another - တစ္နည္းမဟုတ္တစ္နည္းေပါ့
  • What position? - ဘာရာထူးလဲ / ဘာအဆင့္လဲ
  • Sweet to look at - ႀကည့္လုိ႔ကုိမ၀ဘူး
  • Soft spoken - တုိးတုိးေၿပာပါ
  • Anybody at home? - အိမ္ရွင္တုိ႔ (အိမ္ထဲမွာဘယ္သူလဲ)
  • Are you kidding? - မင္းငါ့ကုိေနာက္ေနတာလာ/ေလွာင္
  • I am not kidding - ငါတကယ္ေၿပာေနတာ (ငါေနာက္ေနတာမဟုတ္ဘူး)
  • No kidding - မေလွာင္ပါနဲ႔ / မေနာက္ပါနဲ႔
 Written By
              Ashin Sandima (Dhammalayeik)

No comments:

Post a Comment